lauantai 23. helmikuuta 2013

HUONO BLOGGARI

Kaikki kunnossa. Olen vain nyt ollut hieman huono bloggari ja ottanut aikaa itselleni, Sammakolle ja vaan lomaillut. Olen ollut myös useamman päivän vanhempiei riesana ja siellä ei kamalasti tule vain kirjoiteltua. Olen kuitenkin käynyt päivittäin täällä ja ilokseni olen huomannut, että niin tekin olette käyneet täällä paljon vaikka täällä ei olekaan tapahtunut mitään järkevää pitkään aikaan. Tulette saamaan palkinnon siitä lähipäivinä. :)
Olen viime päivinä yrittänyt tehdä mustasta valkoista, antanut tilaa haaveille, kuunnellut historan havinaa ja laiskotellut! Mutta tästä kaikesta kerron tuonnenpana. :)

Olisin halunnut tähän laittaa Don Huonojen biisin Mustaa ja Valkoista, mutta sitä ei tubesta löytynyt, että saatte kuunnella kappaleen Tulee.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti