keskiviikko 9. tammikuuta 2013

VÄHÄN SOIKEANA

Olen tulossa Sammakon luota. En jäänyt yöksi vaikka olisi tehnyt mieli. Sammakko menee aamulla yliopistolle, kun taas minä saan nukkua. Tulin siis kotiin.
Sammakko yllätti. Hän oli käynyt vuokraamassa, jonkin kohtalaisen uuden pukudraama elokuvan, jonka nimeä en kuollakseni muista. "Ajattelin, että se on sellainen tyttöjen leffa". Olin kieltämättä aika otettu. Tiedän, ettei Sammakkoa voisi vähempää kiinnostaa kyseisen lajityypin elokuvat, mutta tällä kertaa Sammakko olikin ajatellut vain minua. Täytyy myöntää, etten minääkään kyseisen lajityypin suurkuluttaja ole, mutta ajatus korvasi laadun. Leffa, kun meni vanhan kaavan mukaan nainen rakastuu väärään mieheen, taistelee rakkauden puolesta ja lopussa saavat toisensa. Mutta ne puvut... Mä olen syntynyt niin väärään aikaan!
Aikaisemmat erimielisyydet on siis nyt unohdettu ja on aika katsoa taas eteenpäin. Olen niin tyytyväinen.
Ai niin... Näin S:sän pitkästä aikaa. Sattumalta... Mikä siinä on, että sillon, kun ei ihan ole parhaimmillaan niin pitää nähdä sellainen ihminen, jonka nähdessään haluaisi olla ehdottoman hyvän näköinen. No eipä se mitään.. Ei ollut S:kään. S oli jotenkin... Spurkiintunut. Keksin uuden sanan. Jee. S oli todella väsyneen näköinen ja nuhruisen oloinen. S on kerran sanonut ystävälleni, että hänellä roikkuu posket... No voisi todeta saman. Vaihdoimme kuulumisia ja jatkoin matkaa. Eipä mitän erikoista. Jäin kuitenkin miettimään S:sää. Minua harmitti ihan kamalasti. S on mukava, fiksu ja hyvänä päivänä todella komeaki... (Tänään ei ollut se päivä). Mutta nyt hänestä oli jäljellä enää vain varjo. Olihan S mukava nytkin, mutta pelkään, että on jostain syystä nyt alkanut alamäki ja liuku käy lujana jos muutosta ei pian tule. En nyt tarkoita sitä, että hän tosissaan pilaisi elämäänsä, mutta tällä hetkellä tuntuu, poitsulla on hieman raskaat huvit. Kävi kieltämättä sääliksi. Kerroin aikasemmin siitä S:sän parisuhdetietojen muutoksesta. Juttelin asiasta yhden yhteisen ystävämme kanssa. Hänellä ei ollut mitään tietoa asiasta ja oli sitä mieltä, että S ei ole oikeasti missään suhteessa, koska S:sällä on tapana alleviivata suhdettaan niin paljon. S käy myös niin paljon nyt ulkona, ettei sitä kukaan terve nainen jaksaisi katsoa.
Toivottavasti S saa kuitenkin asiansa kuntoon. Eikä hänen asiansa minulle oikeastaan edes kuulu... Onhan minulla Sammakko...
Ai niin Sammakko katsoi, jonkun pätkän netistä, jossa metsästettiin sammakoita... Mua nauratti niin paljon, mutta enpäs sitten selittänyt hihittelyäni...
Tänään tekstipainotteinen postaus. Josko huomenna saataisiin esittelyy hieman tämän päivän ostoksia.. (En edes muista mitä ostoskelin... :D)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti