sunnuntai 6. tammikuuta 2013

MORSIAN ITKEE JA SULHANEN NAURAA

JES! Hääkuvat on tänään saanut uuden kodin ja olen niin tyytyväinen, että sain kuvat näinkin nopeasti kasaan. Morsian oli tyytyväinen ja se kai se pääasia on? Itsekin olen pääsääntöisen tyytyväinen kuviin, mutta erittäin tyytyväinen olen kuitenkin levyyn ja kansiin. Ihan nappiin meni vaikka itse sanonkin. Vaikka minulla kuviin on julkaisulupa niin sittenkin tuntuu, että tämä on hieman väärä formaatti jakaa niitä. Anteeksi. Mikäli blogini tyyli tulee jossain vaiheessa muuttumaan niin kenties sitten. Mutta nyt vain syvä huokaisu. Jes ne on vihdoinkin tehty... :)

Lupasin teille kuitenkin eile jotain. Kertoa hauskan jutun Paula Koivuniemestä... Se tuli taas mieleeni, kun katselin Voice of Finlandia. En mä nyt varsinaisesti tiedä miten hauska juttu on, mutta juttu kuitenkin. Koivuniemi kavereiden kesken pelkkä Paula on nimittäin pyytänyt minua kanssaan laulamaan. No olin tuolloin ehkä kaksi ja Paula veti ilmaiskeikkaa siirrettävällä lavalla. Muistan sen kuitenkin niin elävästi vaikka tapahtumasta on yli 25 vuotta aikaa. Olisin saanut karkkipussin palkinnoksi. Tuokaan ei minua heilauttanut päätöksessä vaan päätin jäädä katsomon puolelle. Myöhemmin Paula jakoi nimmarikortteja. No minun kohdallani kortit loppuivat. Olen kuitenkin ollut lapsena varmasti todella söpö, koska Paula pyysi äitiäni hetken odottamaan ja kävi hakemassa yhden kortin johin kirjoitti omistuskirjoituksen. Kortti on minulla vieläkin tallessa vaikkakin paremassa säästössä vanhempieni luona. Nyt yli 25 vuotta myöhemmin olisi hienoa päästä Paulan kanssa lavalle. En ole vieläkään oppinut laulamaan, mutta jos vaikka kuvaamaan Paulan keikan?

Ostin nostalgia vimmassani Paula arvankin, joka ikävä kyllä oli tällä kertaa tyhjä. Täytyy sanoa, että Paula on rautainen mimmi, koska tapahtuma on niin elävästi jäänyt mieleeni. Aikuisiällä olen nähnyt Paulan kerran. Olisi mukava päästä Paulalle näyttämään tallessa oleva kortti ja kertoa kuinka muistan tapaamisemme vuosien takaa... No, ehkä joskus. :)

1 kommentti: