maanantai 21. tammikuuta 2013

MORAALISESTI OIKEIN

Pitäis mennä parturiin. Olisi pitänyt mennä jo aikaa sitten. Olen kuitenkin niitä harvoja, joka ei välttämättä välitä kampaajalla käynnistä. En pidä siitä, että päälakeeni kosketaan. En pysty hallitsemaan pääälakeani, koska en näe sinne. Hiukseni ovat kuitenkin niin pitkät, että kohta voisin näytellä kohta Tähkäpään prinsessaa, jonka hiuksia pitkin prinssi kävelee torniin. No kerroin, että kärsin moraalisesta ongelmasta. Minulla on luotto kampaaja, joka työhon olen ollut tyytyväinen.... Mutta tekisinkö kamalan väärin jos menisinkin muualle? Paikkakin minulla olisi jo tiedossa... Sammakon äiti on nimittäin kampaaja. Olisiko väärin jos menisin Sammakolta salaa hänen äitinsä leikkaukseen? Mikäli suhde muuttuu oikeasti vakavaksi ja tutustumme vanhempiimme en usko, että Sammakon äiti minua muistaisi. Olen kuitenkin vain yksi pää muiden joukossa... Tiedän kuitenkin ettei Sammakko ilahtuisi ajatuksesta. En minäkään ilahtuisi jos asia olisi toisinpäin. Toisaaltaan Sammakolla on samanlainen mahdollisuus kävellä äitini työpaikalle ja on omien sanojen mukaan siellä käynytkin.

Näinhän me Sammakon kanssa tavattiin... ;)

Jos päätän mennä pitäisikö minun yrittää tehdä vaikutus vai olla mahdollisimman tavallinen, jotta hän ei vain voisi minua muistaa... Mitä olette mieltä?

1 kommentti:

  1. hmmmmm...melkoinen dilemma :)
    Mut mahtava video <3

    VastaaPoista