tiistai 22. tammikuuta 2013

LAHJUKSIA

Kerroin muutamia päiviä sitten, että kävin Hyvinvoiti-iltapäivässä. Paikalla oli myös oriflamen tuote-esittelijä. Paikalla pystyi tekemään myös tilauksia ja koska rahan arvo on minulle täysin outo käsite ylittivät ostokseni sellaisen summan, että lahjuksia sateli. ;) Minun pakettiin tupsahti nämä:


Aqua-Rhythm Intense Hydration Youth Preserve Gel Mask Kosteuttava geelinaamio 
Royal Velvet Firming Eye Contour Cream Kiinteyttävä silmänympärysvoide
ja   
Aqua-Rhythm Intense Hydration Youth Preserve Tinted Moisturiser Natural Beige Sävyttävä kosteusvoide

Kuten huomaa olen geelimaskia jo hieman käyttänyt ja iho on sen jälkeen ihan mielettömän tuntuinen. Ihoni on myös aika herkkä. Geelinaamion jälkeen ei kuumota eikä raaputa. Kokeilemalla iho tuntuu hieman viileältä. :)  

Silmänympärysvoide lähtee äidille, mutta ehdinpä sitä myös kokeilla. Silmät ei kirvele voiteen jälkeen jota ainakin minulla voiteet hyvin usein tekee. Plussat siis siitä. Pidempiaikaista testausta en tuotteella tule tekemään, mutta mikäli haluatte tietää pidempiaikaisesti tuotteen käytöstä niin voin kysellä äidiltä asiasta. Sävyttävä kosteusvoide on myös ollut todella hyvä. Lähinnähän se on tarkoitettu kesäkäyttöön, mutta testailinpa tuotetta jo nyt. Tästäkin varmaan palaan myöhemmin asiaan... Jos en kyseessä on ihan perus hyvä juttu. :)

Olen kyllä tyytyväinen lahjuksiin. :)

1 kommentti:

  1. miksiköhän teksti on suurilla kirjaimilla lopussa... Olen kyllä ihan normaalisti pienillä ne kirjoittanut... :O Ei ole siis tarkoitus ollut HUUTAA.

    VastaaPoista