perjantai 21. joulukuuta 2012

PIENI SUURI ASKEL

Eilisessä postauksessa annoinkin jo vinkkiä siitä, että pitäisi Sammakosta kertoa.. Vaikka olisi kamalasti kaikkea muutakin kirjoitettavaa niin en enää malttanut.
Hieman sekainen kylpyhuoneen kaappi on saanut uuden tulokkaan... Toistaiseksi se on mun harjan kanssa samassa kupissa, mutta jahka saan siivottua kaappia sen verran, että toinenkin kuppi mahtuu niin eiköhän Sammakko saa oman kuppinsa... ;) (Se oli yksi osa Sammakon joululahjaa, jonka annoin toissapäivänä.)
Sammakon reaktio koko lahjaan oli odotuksen mukainen. Hän oli ensin aika hiljaa. Sitten hän kiitti, jonka jälkeen hän oli taas hiljaa. Minun oli pakko avata hänelle paketin sisältöä lisää... "Niin siis oli tarkoitus, että nää tavarat jää tänne, että jatkossa kun luuhaat täällä niin ne olis sitten täällä". Sammakko vastasi, että: "Okei". Okei, OKEI!?!?! Sammakko kävi sohvalle makuulle. Kävin jalkopäähän istumaan ja katsomaan televisiota. Minuutti, ehkä kaksi tapahtuman jälkeen Sammakko nousi istumaan. Otti minut kanaloon ja sanoi. "Kiitos. Kiitos oikeesti." Sitten Sammakko antoi suukon otsaani. Tiedän, että kuulostan taas naiviivistiselta, mutta luin teininä jonkun nolla jutun jostain teinilehdestä suudelmien merkityksestä. En muista varsinaisesti muita merkityksiä, mutta suudelma otsalle jäi minulle mieleen. Se nimittäin tarkoitti (kyseisen jutun mukaan) "olet ikuisesti minun". Mietin tuota monesti teininä ja asia on vaan kulkenut mukanani... Kolmen kympin kynnyksellä osaan tehdä jo tilastollista tutkimusta. Ehkä asiassa on jotain perää. Olen 28 vuotias ja minun otsaa on suudellut nyt kolme henkilöä... (Minulla on kuitenkin ihan normaali otsa. ;) Joista yhtä ei voi laskea ja toinen oli T, joka on "yksi elämäni miehistä" ja kolmas Sammakko... Kolmas kerta toden sanoo? Sammakko ei edes itse varmasti tajua miten hyvältä se minusta tuntui. Typerä juttu, mutta tuntui hyvälle...
Meidän perhe viettää joulua jo lauantaina isän työvuoroista riippuen. Sammakko viettää joulua oman perheensä kanssa tietenkin maanantaina. Nyt Sammakko on helsingissä ja minä lähden jo huomenna joulun viettohon... Näemme aikaisintaan keskiviikkona! Tuntuu, kuin siihen olisi hirmu pitkä aika...

No mut hei, tiedättekö mikä päivä tänään on? Maailmanloppu -päivä! Joten oikein vauhdikasta maailmanloppua vaan kaikille!

4 kommenttia:

  1. Voi teitä <3 Ihanhan tässä vanha kylmäkallekin herkistyy :) Onnea pienestä suuresta askeleesta <3 <3

    VastaaPoista
  2. Ihana homma! Vaan oot sä aika rohkee lyyli! Ite en ois ikinä uskaltanu jarkolle ostaa hammasharjaa mun luoa ja tais siinä tosi pitkään mennäkin ennen ku edes tuli. Vaan asuin sillon kimppakämpässä viel niin ehkä siinä osasyy. Vaan mulla itellähän oli hyvin nopeestipuolivarderoobia jarkon kaapissa ja ihan omat 3 hyllyä. Se ite oli raivannu ne mulle :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täällä ei vaatteita ole, kuin yhdet sukat... Ja nekin taidan olla johonkin hävittänyt... :D Kolme hyllyä on kyllä aika hyvä määrä. Hyvä Jarkko!
      Syy nimenomaan hammasharjaan oli se, että se on niin klisee. Mehän ollaan Sammakon kanssa tavattu jo toukokuussa ensimmäisen kerran. Joten jos ajattelee kokonaisuutta niin eihän tämä niin nopeaa ollut... Toisaaltaan toukokuun jälkeen me ei olla oltu missään tekemisissä... No joka tapauksessa halusin tällä kliseellä myös katsoa kuinka tosissaan Sammakko on. Pienen alku shokin jälkeen sain oikeastaan sen minkä halusinkin... Ja on mulla sen verran oma lehmä ojassa, että hyvän yön suukot on paljon parempia hampaiden pesun jälkeen... ;)

      Poista