sunnuntai 16. joulukuuta 2012

KUULOSTAA VAKAVALTA


On ollut raskas, mutta mukava viikonloppu. Eilen olin 9,5h töissä, jonka jälkeen menin Sammakon koloon. Katsottiin joku toimintapätkä... Tai no siis Sammakko katsoi ja minä nukuin. Aluksi se koitti tökkiä minua hereille, mutta nukahdin aina uudelleen niin Sammakko oli luovuttanut. Heräilin sitten, kun elokuva loppui.
Tänään Sammakon piti mennä johonkin mummon syntymäpäiville, joten minä tulin kotiin siivoilemaan. Nimen omaan siivoilemaan. Siivosin ensimmäiseksi turhat biisit puhelimesta... En siis saanut oikein mitään oikeaa aikaiseksi. Ostin viimeiset joululahjat netistä. Nyt on kaikki tärkeät lahjat hankittu. Paitsi Sammakon... Kyllähän minä senkin tiedän mitä hänelle ostan, pitäisi vaan mennä kauppaan ja ostaa. Kerroin kaverilleni ideasta ja hän meni ihan hiljaiseksi... Kuulostaa kuulemma vakavalta.
Tälläinen viikonloppu minulla. En siis jouluillut tänäänkään vaikka alkujaan piti... Eipä tuo haitannut.

2 kommenttia:

  1. Kyllähän tollai lahjojen osto on jo vähän sen kuulostaa että se on menoa nyt ;)!!

    VastaaPoista
  2. Niin no ei nyt nuolaista kuitenkaan.. Toisaalta ajattelin kyllä antaa Sammakolle selviytymispaketin tänne. En ole täysin vielä päättänyt mitä paketti sisältää, mutta ainakin hygienia tarvikkeita ettei Sammakon tarvitse tuoksua enää ruusulle suihkusta tullessa... ;) (että saa jonkun miehisemmän tuoksun)

    VastaaPoista