torstai 20. joulukuuta 2012

JOULUKIIRE

Olisi ihan kamasti asiaa. Joulusta, Sammakosta ja toivottavasti pian alkavista uudista tuulista... Paljon on tapahtunut parissa päivässä jolloin en ole ollut koneella... No kerronpa alussa kertomista asioista pudotellen, koska nytkään minun ei pitäisi istua koneella... Tai pitäisi, mutta pitäisi tehdä jotain aivan muuta... Liittyen uusiin tuuliin...

Tulinpahan kuitenkin kertomaan ensimmäisestä avaamastani joululahjasta... Löysin netistä Solakaksi Sekstaten -kirjan joka osui ystävääni, kuin naula päähän... Minun oli ostettava se hänelle joululahjaksi! Ostin samaan pakettiin myös 52 romanttista korttia ajatellen sitä, että olisi sitten joku innoittaja samalla "urheiluun"... Ja mitäs minä sain ystävältä... Kylpykuulia, itsetehdyn kylpyvampun ja Solakaksi Sekastaten -kirjan!!! Hei oikeesti nyt! Kaikista maailman asioista!!! Meillä ei ole ollut koskaan puhetta kirjasta eikä me oltu suunniteltu sitä etukäteen tai mitenkään sovittu... Kaverini miesystävä oli nähnyt kirjan ja kysynyt, että uskaltaako ystäväni todella antaa sen kirjan minulle... Uskalsi se. Minä avasin lahjan heti, koska kaverini oli ehkä hieman epävarma lahjastaan... Kai tuosta vampusta. Sanoin, että minä voin avata heti niin näet mitä mä tykkään... Otin paketista ensimmäisenä kylpykuulat, sitten vampun ja viimeisenä nostin kirjan... Samalla hetkella rupesin nauramaan ja pyysin ystäväni avaamaan oman pakettinsa... Sitten kippisteltiin kirjoilla...

Että näin täällä...

2 kommenttia:

  1. Hei eikä miten voi sattuakin :D! Ihan super hauska sattuma. Ei yhtään pöllömpi tapa lähteä uuteen vuoteen ;D!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaikista maailman asioista!!! Nauroin lattialla ääneen samalla, kun kaveri nauroi kaksinkerroin sohvalla... :D

      Poista