perjantai 5. lokakuuta 2012

KURSORIN MUUTTAMINEN

Kursorin muuttaminen on suhteellisen helppoa erilaisten koodin avulla. Aivan ensiksi on valittava millaisen kursorin haluaa. Minä valitsin kursorini täältä. Toki on varmasti muitakin paikkoja, mutta minä sain kursorin toimimaan kerralla tätä kautta.

Valinnat tapahtuu vasemmalta. Valitsen sieltä vaikka Cartoon. Oletetaan, että minä olen valinnut Paavo Pesusienen uudeksi kursoriksi. Klikkaan Paavoa.



Tämän jälkeen sivuksi aukeaa tämä.


Eli kaksi koodinpätkää, josta valitaan jälkimmäinen. Kopioi laatikon koko pätkä komennolla Ctrl+A ja Clrl+C. Näin saat kaiken laatikosta kopioitua helposti. (Vaihtoehtoisesti voit myös "maalata" tekstin ja hiiren oikealla korvalla kopioida.

Tämän jälkeen mene bloggeriin.



Siirry nyt MALLI ja tämän jälkeen MUOKKAUTA.


LISÄASETUKSET - LISÄÄ CSS

Tämän jälkeen liitä aikaisemmin kopioimasi linkki valkoiseen laatikkoon. Joko Ctrl+V tai hiiren oikealla korvalla liitä.

Klikkaa tämän jälkeen oikealta ylhäältä Käytä blogissa.


Sitten jännittämään omille sivuille toimiiko!



21 kommenttia:

  1. Voihan käsi! Ei onnistu :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No höh. Mä luin jostain, et ku poistaa start ja end toiminnot koodista niin sitten toimii... Mulla kyllä meni ihan tollasenaan...

      Poista
  2. Vastaukset
    1. No voi ei.

      Kysymys: Onko joku saanut toiminaan tällä mohjeella?

      Poista
  3. Ei toimi! :(( Mulla jos klikkaa sitä kursoria minkä haluaa siihen ei tuu mitään koodipätkiä vaan samankaltaisia hiiriä :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyy tarkistaa ohjetta. Itse sain toimimaan... Hmmm....

      Poista
  4. Tarkistin ohjeet ja sain toimimaan kyllä omassa blogissa.

    VastaaPoista
  5. Olen koittanut saada kursoria omaan blogiin, mutta en ole onnistunut... Katoin tän, ja *oho* ny on söpö pikku hiirikursori blogissa! Kiitos! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kiva, että edes joku saa mun ohjeilla toimimaan. 😄

      Poista
  6. Minullakin onnistui!! Iso kiitos! :))

    VastaaPoista
  7. Oi kiitos kiitos kiitos!
    Sain ihanan kursorin nyt mun blogiin :3

    VastaaPoista
  8. Mullakaa ei eka toiminu, mut heti ku poisti start ja end nii toimi :3

    VastaaPoista
  9. Ei toimi vaikka kuinkä yritän, mitkä ne start ja end on?

    VastaaPoista
  10. Eikun luin tarkemmin, toimii! ;)

    VastaaPoista
  11. Mulla toimi hetiekalla kerralla kun yritin :)

    VastaaPoista
  12. Mulla toimi heti, kun yritin :) Mä vaan otin animoidun kursorin, mutta se ei ollu enää animoitu :o

    VastaaPoista
  13. jes kiitos tosi paljon c: http://ssostrongrabbits.blogspot.fi/

    VastaaPoista