lauantai 15. syyskuuta 2012

TOIVOTTAVASTI PYSYVÄ

En ole kokonaiseen kahteen päivään päivittänyt mitään. Musta tuntuu, että kaksi päivää on vaan pyyhkiytyny mun elämästä johonkin. Eikä mulla ole nytkään varsinaisesti mitään asiaa, vaikka todellisuudessa olisi paljonkin juttuja, josta haluaisin kirjoittaa.
  • Työpaikallani käytiin yt-neuvottelut, jonka tuloksena palkkaamme lisää henkilökuntaa.
  • Työpaikallani tulee niin suuria muutoksia, että pyysin tänään siirtoa toiseen paikkaan (olen ollut 6 vuotta samaassa työpaikassa pian)
  • Kävin työhaastattelussa tänään enkä ottanut paikkaa vastaan.
  • Olen menossa huomenna ystäväni järjestämille sokkotreffeille! HUI!
  • Näin tänään veljeni tyttöystävän?
Avaan ehkä viimeistä pistettä...Veljeni on sinkku. Tai siis parisuhdetietoja ei ole ainakaan facessa. Hän on myös "hieman huono" esittelemään tyttöjään. Tai no minä olen ihan viimeinen, jolle hän heitä esittelee. Enkä yhtään ihmettele. Innostuin nytkin tytöstä niin paljon, että aloin melkein jo hääkortteja suunnitella.. :D Näkemisemme oli kuitenkin vahinko ja yritin liueta tilanteesta mahdollisimman nopeasti, ennen vaan vahingossa nolaisi itseäni tai veljeäni... Olin käymässä veljeni tallilla (kun piti viedä vatupassi) ja tuntui, että veljeni koitti saada minut ulos tallista mahdollisimman pian. Juuri, kun olin astumassa ovesta ulos niin oven takana seisoo tyttö, joka oli tulossa talliin sisälle... Sanoin veljelleni heipat ja huomasin tytön ilmeen... Tytön minä tervehdin ja ilmoitin olevani sisko. Tyttö vastasi, että hän katsoikin, että samaa näköä on.. Joten mitä tästä voimme päätellä... Minut tsekattiin päästä varpaisiin alle 3 sekunnissa... NAINEN! Eli oli ehkä hyvä, että kerroin itse olevani sisko, ettei veljeni joutunut selittelemään. Tyttö vaikutti mukavalle. Toivottavasti tyttö olisi nyt pysyvä... :)

1 kommentti:

  1. Hassua, en ookaan ennen kuullu et yt-neuvotteluiden seurauksena palkattas lisää porukkaa :) Meilläkin on neuvottelut käynnissä ja tiedossa on et potkuja tulee persuuksille ja liikkeitä lopetetaan. Voi kumpa mäkin saisin fudut! :)

    VastaaPoista