keskiviikko 5. syyskuuta 2012

MIELENSÄPAHOITTAJA TÄÄLLÄ TAAS TERVE!

Täytyy sanoa, että kyllä minä mieleni taas pahoitin, kun eilen luin sähköpostiani. Olin saanut maanantaina sähköpostia tuntemattomalta ihmiseltä. Vaikka nimeni ei ihan Matti Meikäläinen olekaan jostain syystä minulle tulee aika ajoin sähköpostiin vääriä viestiä. Vastaan niihin aina heti, koska mielestäni on kohteliasta kertoa, että et ole nyt tavoittanut hakemaasi henkilöä. Viesti oli tullut maanantaina ja kun en siihen ihan heti ehtinyt vastata muistin asian eilen ja vastasiin siis siihen sitten. Vastaan aina vastaa nappulalla ja jätän alkuperäisen viestin loppuun, jotta vastaanottaja näkee mikä viesti on mennyt väärään paikkaan. No keskustelua käytiin usean sähköpostin ajan kohtalaisen nopealla syksillä ja se meni suunnilleen näillä sanoin:
Minä: Hei, viestisi on tullut nyt vasrmastikin väärään osoitteeseen. Hauskaa syksyä sinulle kuitenkin! (oma nimi)
Mies: Kuka sä olet?
Minä: Niin siis vastasin vaan siihen viestiin jonka olit laittanut minulle vahingossa.
Mies: Ei pidä paikkaansa, en ole mitään lähetellyt.
Minä: Häh? Niin siis tuo viesti joka oli ensimmäisen viestin lopuussa oli tullut tästä osoitteesta.
Mies: Ei pidä paikkaansa en ole todellakaan lähetellyt mitään viestejä. (Viestin lopussa oli vielä maininta, että älä häiriköi enää tai jotain vastaavaa)
Minä: No herranjestas, en kai mä tällästä keksi. Katso lähetetyt viestit niin asia varmasti selviää sieltä. Ei tehdä asiasta nyt isomapaa vaan toivotetaan nyt vaan hyvä jatkoa. :)
Mies: Aivan sama!

En edes viittsinyt vastata. On käsittämätöntä, kuinka mies käänsi oman virheensä minun syyksi. Enkä minä ajatellut muuta, kun sitä, että mies saisi viestinsä perille, koska viestin lopussa oli maininta vastaathan pian. Ja kyllä tarkistin alkuperäisen viestin vielä, että sähköposti on sama... Ja kuinka se voisi ollakaan eri jos  painan nappia vastaa. Inhoan nykypäivän oma napa magneettia! Ja sanapari Aivan sama tai ihan sama saa mieneeni agressiivisia ajatuksia. Mä yritin vaan olla mukava ja sain paskaa taas niskaani.

 

6 kommenttia:

  1. No huh mikä törppö kyseessä! :D "En mä koskaan tee mitään väärin"

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaikkein pahinta/parasta oli, että faktat on tarkistettavissa ja silti vääntää! Sama, kun juo kaakaota ja tulee kaakaoviikset ja silti väittää, ettei ole juonut mitään... Tai ainakaan kaakaota...

      Poista
  2. Melkonen mulkero! Mulle joskus tullu puhelu vieraasta numerosta ja kun oon soittanu takas et tästä numerosta oli soitettu, ni siellä on oltu vaan, et ei oo kyllä täältä soitettu. aha.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on uskomatonta! Eikö ihmiset oikeesti tajua omaa typeryyttän? Mulle on kans kerran soitettu ja väitetty, et olen varastanu sen puhelimen. Omani? Vasta viidentoista tavaamiskerran jälkeen soittaja ymmärsi, että sillä on yhdellä numerolla heittävä väärä numero. Mut ei siitäkään meinannu loppua tulla.
      Tää on vähän sama ku kerran yhdelle kaverille (mulle) sattu sellai juttu, et oltiin serenassa ja huusin ensin kaverille ja sit, ku se ei vastannu ja kääntyny niin otin sen uimapuvun olkaimesta ja räpsäytin niin paljon ku lähti. Sitten se tuntematon nainen käänty... Ja mitä mä tein? Rupesin viheltelemään ja katselemaan kattoon! Samassa kaveri on mun selän takana ja kysyy: Mitä sä teet? Ja eikä siinä villivirrassa ollu sillon ketään muita. Juu en ollu minä! Hävettää!
      Mut siis palatakseni sähköpostityyppiin ärsyttävä oli ja oon miettiny asiaa koko päivän ja ärsyttää!

      Poista
  3. No sait ainakin mun paskaa päivää piristettyä tolla serena-jutulla :D
    Mun ärsytyksen aiheena tänään: oma elämäntilanne ja köyhyys. Jäin taas(!) kaupan kassalle punastelemaan korttipäätteen sanoessa "maksu hylätty, ota kortti". Tilin saldo 0,03€ YES!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hyvä, että sain piristettyä. :) Muuhun en voi oikein sanoa muuta, kun tiedän tuon olevan kaupoissa päivittäistä eikä siihen kannata punastelemaan jäädä. :) Siksi toiseksi raha on niin vanha keksintö, että sitä pitäisi olla kaikilla! (Nimim. Saman joitain kertoja kokenut)

      Poista