tiistai 4. syyskuuta 2012

KAIPAA KAAPATTUA MIESTÄ

Kellon käydessä pian neljää on kai taas järkevää kirjoittaa blogia. Koska nukkumatti on ilmeisesti kaapattu jonkun hullun sinkkunaisen toimesta, niin minulla on aikaa katsella vaikka netistä sarjoja joita en ole muistanut katsoa. Olen ollut koukussa Suomi-tytöt New Yorkissa -sarjaan, mutta jostain syystä viime jakso (viimeinen jakso) jäi katsomatta. En ala ruotimaan sarjan henkilöitä sen tarkemmin, koska kyseessä on todelliset ihmiset. Todettava on kuitenkin se, että sarja on ollut todella viihdyttävää katsottavaa. Syy mikä sai minun kirjoittamaan tähän aikaan on Annabellan Missqa-nettikauppa. Koska itsekin mietin ilmeisesti paljonkin ekologisia asioita kiinnostuin kovin kaupasta. En sitten tiedä, että onko minulla kallis maku, mutta kiva paita: 299€ kiva mekko (jota en oikeasti voisi ikinä käyttää) 239€... Kengissä sellaiset, jota voisin käyttää 229€ ja sellaiset, jotka voisin ostaa hyllyyn: 239€. Laukuista en varsinaisesti tykännyt ensimmäisestäkää, mutta jos pakko olisi ollut valita niin hintaa sillekin olisi tullut 349€. Näin ohjelmassa yhden kivan korun, joka paljastuikin sormukseksi, eikä näin ollen ole kamalan käytännöllinen, mutta sillekin hintaa oli laitettu 249€.
Niin siis se sormus on tässä. 

No ehkä mä löydän jotain muutakin tekemistä tuolle rahalle. Olisin melkein kannatuksen vuoksi laittamassa jotain ostoskoriin, mutta kaikki mitä lopulta raaskisi ostaa on ylihitaiset pikkuhousut. (Ja juu desing maksaa, tiedän). Olen ehkä vain köyhä!

Nyt nukku-ukon olisi kuitenkin hyvä näyttää mulle tie untenmaille! 



Koska olen ollut aina pikkaisen outo lapsi muistan miettineeni, että toivottavasti minulle ei kasva isona villalangasta partaa, koska se on niin paksua, että sen on hankalaa tulla ihon läpi. Peloni ei onneksi käynyt toteen. 

Niin ja etsiessäni tätä kuvaa netistä eteeni tälläinen


Mitä tämä DVD sisältää? Niitä 30 sekunnin pätkiä, jossa se tulee ensin johonkin taloon (kutsumatta) ja heti perään se 30 sekunnin pätkä jolloin Matti heittää unihiehat? Niitä sitten 180 putkeen, että saadaan 1,5h täyteen? Ja lapset katsoo into piukalla... Jos vain selviävät ekoista unihiekoista...

Onneks mulla ei kasvanut villalankapartaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti