perjantai 17. elokuuta 2012

TUNNUSTUS


Voiii eiiii! <3 Olen kirjoittanut nyt blogiani hieman yli vuoden ja tämä on ensimmäinen tunnustus jonka sain. Olen aika muikeana. :) Piti itseasiassa jo eilen kirjottaa asiasta, kuinka iloinen olen ihan jokaisesta lukijastani erikseen ja yhteensä. (Mutta sitten päätin vain murista). Varmaan ensimmäinen puoli vuotta meni vain itsekseni kirjoitellessa, sitten mukaan tarttui muutama lukija viime kuun arvonnan myötä tuli sitten puolet lisää. :) On mukava lukea kommenttejanne, olivatpa ne millaisia hyvänsä. Ne antaa potkua kirjoittaa taas lisää.

KIITOS littleB tästä!!!
(Mikäli en olisi tätä sinulta saanut, olisin lähettänyt sen sinulle).


Mutta tunnustus menee minulle erityisen tärkeälle blogeille

Hanna Powderroom
Ilman tätä blogia en tuskin olisin saanut innostusta alkaa kirjoittaa itse yhtään mitään.

2 kommenttia:

  1. Voi jukra! Kiitti Nöpsö =) Onpas kiva kuulla, että joku saa innoitusta minun blogistani. Itse suorastaan kadehdin sinun nokkelaa kirjoitustyyliä, itselle kun ei ole suotu tuota kirjoittamisen taitoa.

    VastaaPoista
  2. Jatkan itse samaa linjaa (sori vaan ;))
    ...Tunnustus sulle löytyy blogistani. :)

    VastaaPoista