maanantai 6. elokuuta 2012

TARJOUKSIA SATELEE

Minulle tarjottiin mahdollisuutta linkittää blogini eräälle reseptisivustolle. Olivat käyneet lukemassa blogiani ja Olemme huomanneet, että sinun blogissasi on monta hyvää reseptiä ja haluaisimme ehdottaa sinulle, että käyt katsomassa ruokablogilistamme kärkeä. En tiedä. Toisaaltaan olen ihan otettu, mutta toisaaltaan yritän kirjoittaa myös muusta, kuin ruoasta. Kävin nimittäin vilkaisemassa sivustolla ja eipäs sieltä kovin montaa ei ruokablogia löytynyt... No kypsyttelen asiaa.
Ja mun kieli. Se leikataan ensiviikolla! Mulle tarjottiin tilaisuutta päästä jo huomenna leikaukseen, mutta olen töissä. Se olis sit enään viikon riesana. Pitäisikö ottaa kielikoru sen jälkeen, kun en pysty enää leikkimään pallon kanssa? :D
Äitini heitti taas ajatuksella... Juttelin sille ajatuksestani siitä, kuinka kyhnötän leikkauspöydän vieressä. Äiti sanoi, että saan varmasti tuolin jossa istun kieli leikkauspöydällä... Sitten kieli naulataan pöytään kiinni ja lääkäri kaivaa metrisen lihakirveen... Sitä olen kuitenkin miettynyt, että miten sä meinasit olla sen kipsin kanssa... Kiitos äiti. Ei jännitä enää yhtään! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti