keskiviikko 22. elokuuta 2012

OSA 1 TULI

Muistatte varmaan postauksen, kun kerroin että olin käynyt Sinooperissa ja tilannut eBaystä tavaraa... Ai ette? No käykääs tarkistamassa täällä. Nyt sitten on aika kai paljastaa mitä olen touhuamassa.


Olenne käyneet äitini kansa joulumyyjäisissä joka vuosi ja tänä vuonna ajattelin tehdä jotain uutta. Yhtenä osana kokonaisuutta tulee olemaan pääkallo korut. Ne mömmöt oli tarkoitettu niihin ja muotit tilasin ebaystä.

Eli lopputulos tulisi olla jotain tämän kaltaista.

kuva

Tilasin myös noita taustoja metallisena sekä muotin jolla voin tehdä niitä itse. Olen niin täpinöissäni! Tilasin myös "perinteisen" cameo muotin... Tosin siihenkin tulee pieni fiksi... ;)

Voi kuitenkin olla, etten ehdi tänään vielä tekemään yhtään, mutta enköhän tässä vielä laita jotain näytillekin. :) Tää lähtis nyt juoruu ja kahvittelemaan... Taas. (Siksi eilinen postauskin jäi väliin, kun olin moikkaamassa lapsuuden kaveria.

Tuli muuten ensimmäinen lähetys todella nopeasti! 7 PÄIVÄÄ!!!

2 kommenttia:

  1. Niin siistejä! Mä tilaan heti sulta yhen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaktotaas ensin mitä niistä tulee. :)

      Poista