keskiviikko 15. elokuuta 2012

NAHKATAKKINEN TYTTÖ

Ok. Keinonahkainen... Keinonahkatakkinen tyttö, sama tyttö on nähnyt enkelin... Ei oikein rimmaa. :D


Koska eilen olin kielileikkauksessa ja tänään juurihoidossa niin olen ehdottoman oikeutettu palkintoon! Ostin nahkatakin ja huivin. Nahkatakki on keinonahkaa ja huivi on hieman teini. Kävin katsomassa takkia jo aiemmin, mutta silloin se jäi vielä hyllyyn (todettakoon tähän väliin, että tämän päivän palkkapäivä auttoi myös kivasti ostopäätöksessä). 80 euroa keinonahasta tuntui hieman suolaiselta. Toisaalta olen etsinyt tämän tyyppistä takkia koko kesän. Minulla on varstaavanlainen takki ruskenana enkä ymmärrä mikä aivopieru minulla oli etten sitten mustaa ostanut...


Ruskea takki on oikeaa nahkaa (possua, joten nahan käyttö tässä tilanteessa on ok, koska joku teistä on kuitenkin syönyt sen possun). Toisaaltaan poden kamalan huonoa omaatuntoa asiasta samaan aikaan, kun totean, ettei se ole vuosien käytön jälkeen mennyt miksikään. Keinonahkakaan ei ole ympäristölle paras vaihtoehto öljyn vuoksi... Eikä se ole kestäävän kehityksenkään kannalta kauheen hyvä juttu... Murr.

No laitan kädet puuskaan murisen hetken itselleni, koska en tiedä kumpi olisi parempi vaihtoehto? Kumpi sinusta? Oikea vai keinonahka?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti