perjantai 3. elokuuta 2012

HEI OIKEESTI NYT

Mulla on todellakin ongelma mun kielen kanssa. Tein eilen niitä kreppejä ja ihan vinkkinä, että kannattaa hiukan aikaan odottaa, että ne pikkaisen jäähtyy... Onnistuin polttamaan nimittäin kielen aluseni nyt sitten ihan ja kunnolla! :D Ilman sen suurempia demoamisia voin kertoo, et sattuu, eikä palaneita rämmäleitä saa otettua pois. Hyvä minä taas!



Jotta saan elämäni kuulostamaan vieläkin omituisemmalta niin olen varmaankin tehnyt tapaturmaennätyksen. Makasin eilen sohvalla. Vasemmalla kyljellä. Yks kaks oikea rintalihas kipeytyi niin paljon että tänään on ollut hankalaa liikutella oikeaa kättä. Hei oikeesti nyt! Olisin edes seisonut, mutta ei. Makasin! Todella omituinen päivä! :)

6 kommenttia:

  1. Heh, aika hyvin (tai no siis huonosti) :D Mies onnistui kerran saamaan ihan saikkua vaativan tapaturman kun nousi tuolilta ja selässä naksahti joku. Luulisi ettei siinäkään kovin paljon ponnisteluja vaadittaisi.
    Palanut kieli ja kitalaki on kyllä jotain niin inhottavaa. Tiedän ne rämmäleet. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi elämä! :D Tarvitseeko sitä lähteä itseään telomaan mihinkään, kun sen voi tehdä ihan hyvin istuen tai maaten... :D

      Poista
  2. Hahah :D Jos se on vanhuus? Paikat hajoilee ku päin puhaltaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On! Se se on! Mitäköhän tapahtuu ku se 30 tulee mittariin... Sitä odotellessa...
      Mut siis tuli mieleen, että juttelin joskus erään iäkkäämmän mummon kanssa ja hän kertoi, että hän oli kurotellut jäätelöaltaaseen ja katkaissut kylkiluunsa. kieltämättä siinä kohtaa mietin tota päin puhaltamista... :D

      Poista
  3. Varo vaan, kolmekymppisenä oot yhtä raihanen ku mä :D Multakin meni kerran kylkiluu kun pidin vanhaa pesukonetta paikallaan ku lingotessa tykkäsi lähteä liikkeelle :D Myös yskiminen on hyvä tapa vahingoittaa kylkiluita :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. XD Anteeks et nauran, mut ei vaan voi mitään! :D
      Mä olen selvinny hyvin noilta luunmurtumilta... Paitsi kerran. Syntyessä mulla on solisluu ollu poikki, mut sen jälkeen oon pitäny luut ehjänä. :) KOP KOP KOP!

      Poista