sunnuntai 5. elokuuta 2012

ENSIVIIKOLLA OLEN TAAS VIISAAMPI

Tuotanoin. Enpäs olisi uskonut eilen postauksen saavan kaksoismerkityksen. Kirjoittaessani blogiani oikeassa elämässä tapahtui muutoksia. Monesti postauksissani seikkaillut S on taas sinkkumarkkinoilla. Mikäli siis mä nyt ihan oikein tulkitsen. Ja kyllähän minä tulkitsen! Mä olin varma, että näin käy (merkit olivat jo alussa ilmassa), mutta en uskonut sen käyvän näin nopeasti.



Tässä on vaan yksi pikku pikku juttu... Huomasin olevani innoissani asiasta... Hommahan on nyt se, että eilinen postaus liittyi mieheen, jota olen muutamia viikkoja tapaillut K:ta. Ja huom! Ei todellakaan ole se K, josta olen aikaisemmin puhunut! Hyi yök! Mikäköhän mielenhäiriö minulla on joskus ollut... K on niin sanottu uusi tuttavuus. Hän on samalla alalla, kuin isäni ja saman niminen kuin veljeni... Heh... Minun ei ollut tarkoitus kertoa vielä asiasta, mutta intoutuminen S:sästä herätytti. K olisi kyllä hyvä valinta, mutta jos S saa minut taas hyppimään seinille... Pitäisiköhän asialle tehdä jotain? On totta, etten ole ehtinyt nähdä K:ta tällä viikolla juurikaan ja sekin saattaa vaikuttaa asiaan.. Voi voi voi voi...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti