torstai 26. heinäkuuta 2012

YKSI HELMI JA KAKSI KIVEÄ

Edellispäivä oli kyllä yksi parhaista pitkään aikaan! Homma vaan luisti. Kävin jostain syystä tarkistuttamassa vanhan lotonkin jonka olin jo itse tarkistanut (eikä ollut mitään) ja da daa. 22 euroa tuli että pätkähti. En edes tiedä miksi olin laittanut kupongin lompakkoon. Olinhan jo tarkistanut sen. Kotiin päästyäni kusti oli polkaissut 3 leffalippua oventaakse. Sain ne vanhemmiltani. Olihan niinkin tärkeä päivä, kuin toisen nimen nimipäiväni. :D Kävimme myös siellä colourscapessa. Oli oikein mukava reissu.

No sitten vaihtui vuorokausi. Töissä meni päin... Minun piti päästä jo klo 13. Olin klo 17 saakka. Se vaan on aina yhtä miellyttävä hetki, kun on jo auton vieressä ja jotain tapahtuu niin ettei pääse lähtemään niin kuin on ajatellut. Asia vyöryi lumipallon lailla ja aiheutti myös sen, että kahden viikonlopun viikonloppu vapaat vaihtuivat työksi. Sen jälkeen saankin tehdä ihan omat työvuoroni... On ollut kieltämättä hieman huono päivä myös tänään enkä halua jakaa pahaa mieltäni. Mä jo niin odotan, että pomo palaa lomalta!
Eilisen paras hetki oli, kun sain avata pakastimen oven ja heittää sinne itsekeräämät ja säilötyt mansikat.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti