maanantai 30. heinäkuuta 2012

VINKKINURKKA

Kilpailun yhteydessä sain palautteen, jossa toivottiin sisustusvinkkejä. Täytyy myötää, että olen viime aikoina ollut todella laiska sisustaja. Olen oikeastaan kesäisin laiska sisustaja. Asuntoni on todella kuuma ja mikäli mahdollista yritän olla mahdollisimman paljon pois kotoa kaikkein kuuminpina aikoina. Sain äitini eilen kylään, koska minun piti heittää hänet tänään aamulla junalle. Hetken oltuaan äiti sai loisto idean. Pestään ikkunat.



Ei varmastikaan tarvitse kertoa kumpi on pesty ja kumpi on vielä pesemättä. Voi luoja! Ja mä ihan tosissaan luulin, että ikkunani ovat vain VÄHÄN likaiset! Vaikka ikkunanpesu sinällään olikin täydellinen itsemurha siinä kuumuudessaa ja auringonpaisteessa (ja äitini mielestä ikkunat pitäisi pestä vielä uudelleen, koska ikkunoihin jäi raitoja) niin olen ehdottomasti sitä mieltä silti, että ikkunoiden pesu on paras sisustusvinkki pitkään aikaan. Koko huone näyttää aivan eri väriseltä! Todettakoon nyt vielä, että minulla on tässä olohuoneessani aina sälekaihtimet edessä ja lähes koko kesän ne ovat olleet jopa kiinni kuumuuden vuoksi. En siis ole päässyt näkemään tätä koko "komeutta" joka oikeanpuoleisessa ikkunassa vallitsi.


Kun työ oli tehty ja hikeä tiputettu litra tolkulla oli vuorossa MANGO SORBETTI. littleB vinkkasi siitä jokunen aika sitten ja vitsit se on hyvää! Heitin lautaselle vielä hieman cashewpähkinöitä. Toimii varmasti ilmankin, mutta toimii myös niiden kanssa!

5 kommenttia:

  1. Meillä alkaa näyttää ikkunat aika pahasti samanlaiselta. :D Se vaan oon niin älytön ja tylsä urakka ruveta niitä pesemään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tylsäähän se on. Siitä ei pääse, mut apua missä kunnossa mun ikkunat oli! :O

      Poista
  2. Mä oon ottanu kans ennen ja jälkeen kuvia täällä reilut 2 vko kestäneessä suursiivoushelvetissäni, toivon et ne lohduttaa mua joskus :)
    Ja voiiiiih, mangosorbetti on nyt kotiutettu! Täytys niin itekin hakea uus pönikkä kun alkaa nykyinen käymään vähiin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä sit ku kaikki on valmista niin voi vaan levähtää. Toi on itseasiassa jo toinen pönikkä, kun en ehtiny ottaa kuvaa siitä aikasemmin ostetuta... Mikä ihana tekosyy ostaa lisää... :D

      Poista