keskiviikko 11. heinäkuuta 2012

TELE FINLAND


Olen NIIN TYYTYVÄINEN Tele Finlandin palveluun, että ajattelin kertoa siitä myös Teille. Sain alku kuusta sähköpostiin tarjouksen, jossa minulle tarjottiin todella edullista liittymää. En osannut lisätä tarjousta itselleni, joten soitin asiakaspalveluun. Tarjouksen saisi vuodeksi ilman uutta puhelinta ja kahdeksi vuodeksi puhelimen kanssa... Niin kuin tiedätte olen vaihtamassa puhelintani, mutta odotan nyt kuitenkin pian ilmestyvää uutta lumiaa sen uuden windowsin vuoksi. Soitin siis asiakaspalveluun ja sain kuulla, että tarjous on tarkoitettu uusiin liittymiin. Ehdin jo hieman pettyä, mutta sitten poika sanoi, että hän laittaa tarjouksen minulle. Jee! Käyn aktiisivesti seuraamassa oma liittymä -nettisivuilta saldoani ja laskutusta. Sinne oli tullut kuitenkin outous. Tilaus näytti olevan kunnossa, mutta saldossa hinta oli huomattavasti enemmän, kuin mitä tilauksessa luvattiin. Soitin siis asiakaspalveluun kysyäkseni asiaa. Tyttö oli todella mukava. Hän tutki asiaa ja sanoi, että minulle ei voisi kyseistä tarjousta laittaa, koska minulla oli niin hyvät tarjoukset takana, MUTTA hän voi laittaa puoleen hintaan tarjouksen minulle... Sehän tarkoittaa sitä, että hinta putosi entisestään! "Niin ja mä nyt laitan tän sulle kahdeks vuodeks". Hyvä, etten pomppinut! Maksan nyt liittymästäni hieman yli 30 euroa, eikä minun todellakaan tarvitse miettiä, että meneekö saldot yli. Parasta! Hintaan on sisällytetty laitemaksu, joka tarkoittaa äitini puhelinta. Ja kun sen maksaminen loppuu kohta, hinta tippuu alle 30 e. Nyt on liittymä kohdallaan!

Postausta ei ole sponssattu, tai on juuri sen verran mitä luitte...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti