perjantai 15. kesäkuuta 2012

VOOOOI EI

Hitsi. S. Jos joku osaa laskea todennäköisyyden niin kertokaa ihmeessä. En asu S:sän kanssa samassa kaupungissa (viereisissä tosin, mutta ei samassa) ja olin äitini kanssa käymässä kolmannessa kaupungissa, joka ei ole kummankaan (S:sän eikä minun) kotikaupunki. Minulta matkaa kaupunkiin on noin 20km ja veikkaanpa, että S hurauttaa kaupunkiin 15km matkan. Mikä on todennäköisyys, että S tulee samaan ruokapaikkaan viereiseen pöytään istumaan, jossa olen äitini kanssa syömässä. Varsinkin, kun kilomatrin säteellä on toista kymmentä ruokapaikkaa? S oli jonkin naisen kanssa, jota en tunnistanu. Ilmeisesti orastavaa lempeä oli ilmassa... S ei huomannut minua alkuun, mutta huutaminen auttoi tässäkin kohtaa. Tyttö nimittäin meni käymään vessassa ja moikkasin sillä välin S:sää. S moikkasi takaisin ja huomattavan hämillään. S ja tyttö istui meihin katsoen niin, etten voinut tuijottaa heita, koska minun olisi pitänyt kääntää päätäni. Annoin heidän syödä rauhassa ja yritin olla kuuntelematta heidän juttujaan. (Enkä kyllä kuullutkaan mitään). S:sän ja tytön lähtiessä sattui kuitenkin jotain jonka äitini huomasi.
- Toi poika katsoi sua tosi hassusti.
- Millä tavalla hassusti, kysyin.
- No sillai vienosti ja lämpimästi.
- Siis mitä.
- En mä tiedä, sillai hassusti...
Intin ja intin miten S oli minua katsonut. En saanut selkeämpää vastausta. Minä en huomannut mitään, kun he kävelivät selän takaa, mutta se, että äiti kommentoi asiaa niin on jotain... Voi S mitä TAAS teit?!

Koska tärkeimmät tuli heti alkuun kerrottua, on kai aika siirtyä vähemmän tärkeisiin asioihin. Mulla alko LOMA!!! 4 vko kesälomaa! Ha haa! Kuvakin liittyy asiaan. Siivosin nimittäin töissä vaatekaappini ja da daa, mitäs sieltä löytyikään? Kymmenen markkaa! :D Olis varmaan kannattanut siivota aikaisemminki... Tai edes sinä vuona, jolloin markat oli käytössä... :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti