keskiviikko 13. kesäkuuta 2012

SUUNNITELMAT UUSIKSI

Meni juhannus suunnitelmat uusiksi. Miten pienestä vitsistä voi kasvaa oikea matka?

Kun tieto juhannusjunasta tuli. (Noin puoli vuotta sitten). Nauroin muutaman kaverini kanssa sitä, että juhannusjuna on kuin tarkoitettu minulle. En meinannut kuitenkaan saada oikein kaveria mukaan... Ajatus jäi ja suunnitelmat muuttuivat.

Tänään minun piti olla jossain aivan muualla, kuin kotona aamupäivästä. Suunnitelmiin tuli kuitenkin muutos ja notkuin koneella aamupäivän. Facebookkiin minulle tuli tieto kilpailusta jossa voi voittaa liput junaan. Ja minähän osallistuin. Ja minähän voitin! Olen ehtinyt jo muutamien kavereiden kanssa juttelemaan asiasta ja kaikki ovat ollett sitä mieltä, että juhannusjuna on ehdottomasti paikka jossa minun pitää olla. Ja da daa niin minä olen! Seurakin ilmoittautui joten yksin ei tarvitse Rovaniemelle lähteä... :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti