keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

POMO MATSKUA JA HÄMMENTÄVÄ KOHTAAMINEN

Sain kuulla töissä tänään mukavan jutun. Minulla vaihtuu pomo (taas taitaa olla kuudes vaihdos mikäli oikein laskin. Se ei kuitenkaan ollut se mukava juttu). Työpaikkani tavarantuojat olivat kahvilla keskustelleet nouseeko työntekijöistä nyt joku pomoksi. Kahvikeskusteluissa he olivat miettineet, että kuka se voisi olla ja olivat tulleet siihen tulokseen, että minä olisin kaikkein paras siihen tehtävään. Hih! Kiva kuulla, vaikkakaan en kuunaan päivänä alkaisi työpaikkani pomoksi oikeasti.

Sattui minulle myös hieman hämmentävä juttu tänään. Kävin postissa. Minulle tuli kirjattu kirje (joka sinänsä on jo ihan tarina erikseen). Menin postiin ja raivostuttavan odottamisen jälkeen (minun lähi postini on loppunut ja haluaisin vaan boikotoida posteja) pääsin postitädin luokse. Annoin saapumisilmoituksen ja ajokorttini. Postitäti kysyi etten sattuisi olemaan kotoisin__ <- paikkakunta. Juu olenhan minä.
- Mä kuulen muistan sut TÄMÄN kokoisena pienenä tyttönä, kun sun nenä ei ihan ylettynyt tiskille saakka.
Mua hämmensi niin paljon. Kotipaikkakuntani posti muuttui asiamiespostiksi yli 20 vuotta sitten. Olen siis osannut tehdä lähtemättömän vaikutuksen! :)

Satutteko tietämään tämän kukan nimeä? Olisi mukava löytää vaikka vähän hoito-ohjeita, koska en varsinainen viherpeukalo ole...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti