maanantai 18. kesäkuuta 2012

OSTIN RAAMATUN


Niin, kyseessä on siis alla oleva Scott Kelbyn Suuri digikuvaus kirja.


Minulla on ihan syykin ostokseeni. Minulla oli ennestään jo kaksi Kelbyn kirjaa. Digikuvauskirja ja Digikuvauskirja 3... Kaikessa ärsyttävyydessään minulta puuttuu kakkonen ja kirjan painos on jo loppunut. Kirjasta on painettu nyt "raamattu" joka sisältää kaikki kolme kirjaa. Joten nyt minulla on kaksi ylimääräistä kirjaa...


Voisinkin nyt myydä kaksi kirjaani. Yksi kirja maksaa kaupassa noin 23 euroa. Voisin myydä kirjat nyt vaikka kympillä kappale (postikuluineen). Kirjat ovat oikeasti loistavia! Selkeitä neuvoja puhekielellä...


Kuvaa klikkaamalla näkee tekstitkin...

Nyt siis kaksi hyvää kirjaa yhden hinnalla ja kotiin kuljetettuna! Olen tosiaan lukenut kirjoja, mutta en ole tehnyt kirjoihin muistiinpanoja.

Mikäli olet kiinnostunut kirjoista, lähetä minulle viesti, jonka alkuun kirjoitat YKSITYINEN. Näin saadaan homma taas eteenpäin. :)

EDIT: kirjat ovat löytäneet jo uuden kodin.

2 kommenttia:

  1. Hei!

    Olet varmaan jo myynyt nuo Kelbyn kirjat vai kuinka?

    Pentti

    VastaaPoista
  2. Hei Pentti!

    Nämä kirjat ovat saaneet jo uuden kodin. Onnea kuitenkin etsinnöille.

    Nöpsö

    VastaaPoista