sunnuntai 10. kesäkuuta 2012

HAAVEISTA TOTTA

Ajattelin taas aktivoitua oman elämäni suhteen. Uusi työ, uusi mies, uusi elämä! Yksi sellainen kiitos! Herään aina hetkittäin ajatukseen, että minulle ei ole, kuin yksi elämä! YKSI! Ja olen sitäkin elänyt pian 30 vuotta! Miten niin kolmen kympin kriisi? Miten mä ehdin tehdä elämässä sen kaiken mitä olen ajatellut? Koska kirjoitan elokuvan ja koska kirjan? Voinko vielä tehdä teiniasioita ja notkua grillillä? Milloin olen boheemi taiteilija ja koska määrätietoinen uraohjus? Voiko mun hiukset kasvaa Kiinaan saakka? Koska mä laita mun poskeen hakaneulan ja "haistatan valtiovallalle"?

Koska minusta tulee äiti?




Hulvaton parodia muuten Helistä! Kandee kattoo ihan loppuun saakka. Siinä on muita Iholla sarjan hahmoja välissä, mutta video loppuu hulvattomaan Heliin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti