torstai 7. kesäkuuta 2012

FOBIA PÄIVÄSSÄ PITÄÄ SEPELVALTIMOTAUDIN LOITOLLA

Ette muuten tiedä missä kävin tänään!?! Ettekä ainakaan usko sitä, kun sanon, että minä itse ehdotin asiaa! Siinä vaiheessa, ku sanon, että minulla oli oikeasti todella mukava päivä (siksi, että kävin kyseisessä paikassa) 40% lukioistani potoavat penkiltä! KYLLÄ, olen käynyt tänään lintupuistossa! Kävimme jopa kaupassa ostamassa leipää tätä varten, mutta siinä kohtaa fobiani hyökkäsi vastaan, kun olisi pitänyt sitä leipää rueta heittelemään. Onneksi minulla oli mukanani kamera, että pystyin sanomaan: Mä meen ottaa tänne pikkasen kauemmas kuvia...


Tuntuu hieman hankalalta asennolta nukkua...




Käytiin myös Unelmien leikkipaikassa muistan sen jo omasta lapsuudestani. Muistan sellaisenkin hassun jutun, etten uskaltanut mennä jättiläisen käteen istumaan, koska pelkäsin se murskaavan minut. Tänään olisin uskaltanut, mutta en enää mahtunut kyseiseen koloon... Aika surullista. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti