torstai 10. toukokuuta 2012

VUODETON VUOSIPÄIVÄ

Mulla olis ollu V:n kanssa tänään vuosipäivä jos V seikkailisi vielä elämässäni. Näinä päivinä huomaa miten nopeasti vuosi menee ja kuinka paljon siihen mahtuukaan... Vaikkakin täytyy myöntää, että olen oikeinkin onnellinen siitä, että tilanne on nyt tämä...


Kerrottakoon tässä, että olen lauantaina menossa treffeille... En edes muista koska olisin ollut treffeillä... Siis oikeilla treffeillä. Mutta yhdet treffit kyllä muistan varmasti ikuisesti... No onneksi puolustukseni on sanottava, että tästäkin tapauksesta on jo vuosia aikaa... Ensi treffit, tapaamme kadulla ja mitä minä teen? Nuolaisen poskesta... Siis miehen poskesta... Voi luoja olin aivan valmis lähtemään kotiin! Ehkä erikoisuuteni teki vaikutuksen, koska olemme seurustelleet kahdesti 9kk... Mullahan on tänä 9kk ongelma...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti