keskiviikko 9. toukokuuta 2012

TAHTOMATTA NEGATIIVINEN

Ei oo ollu oikein fiilistä taas kirjoitella. Huomasin tuossa muutama päivä sitten, että jos postaus tajoittuu kolmeen virkkeeseen niin antaa olla... Kirjotetaan sitten, kun on asiaa. Eipä silti ei mulla nyt ihan kauheesti asiaa nytkään ole...
No, mutta... Lähdetään kohdasta ihmissuhteet... Mä en taas tajua mitä tapahtu! Tapasin vappuna ihan ok miehen. Ajattelin itse häntä enemmän kaverina, kun minään muuna. Mies oli mun kaverin kaveri... Vai kaverin kavererin kaveri? No, joka tapauksessa mun kaveri tapasi tutun, jonka kaveri kyseinen mies oli. Meillä oli vappuna hauskaa ja ilmeisesti oli jäänyt mieleen, koska mies oli kaivanut numeroni taas sitte janan tai letkan toistakautta. Mies rupesi laittamaan viestiä parin päivän tapaamisen jälkeen päivittäin ja pyytämään treffeille. En ollut aluksi innoissani, mutta väsytystekniikka toimi. No, edellispäivänä laitoin oma alotteisesti viestin ja vastasin kyllä... Sain vastaukseksi viestin, ettei hommasta tulisi kuitenkaan mitään ja ollaan liian erilaisia ja ei kannata edes yrittää... Ok. No oikeastaan ihan sama, mutta silti kiinnostaisi, mikä käänsi kelkan näin? No mitäs tuosta? Kevät on vielä nuori!
Kävin tänään myös leffassa... Nälkäpeli... Paljon melua tyhjästä. Loppuratkaisu ekan minuutin kohdalla ja sitten sitä vaan odotellaan. Kyllähän mä jo leffaan mennessä tiesin mitä odottaa, mutta leffan juonta en ollut ennäkkoon lukenut... Ihan ok leffa, mutta ei mikään huippu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti