keskiviikko 2. toukokuuta 2012

HUONOA PALVELUA

Kevyesti ärsyttää... Ei - nyt ärsyttää ihan huolella. Niin kuin jo tiedätte ostin tuossa pari kuukautta sitten studiovalot. No eipä niiden kanssa ole ihan putkeen mennyt... Pakettihan painoi melkein kymmen kiloa eikä siinä ollut kantokahvaa. Paketti oli myös sen mallinen, ettei sitä saanut kunnolla kannettua.. Sitä oli siis mukava kannella... Maksoin valot pankkikortilla. Kaiken piti olla ok. Pari viikkoa jälkikäteen sain laskun valoista. Jossa oli aikaa maksaa 2 päivä. No soittelin siitä siiten seuraavana päivänä ja annoin hieman palautetta siitä, että noin 700 euron tuote myydään laskulla ILMAN henkkareiden tarkistusta... Toisaaltaan minulta ei myöskään kysytty, että tuleeko laskulle... No asia saatiin hoidettua viiden puhelun ja skannattujen tilinauhojen ja kuittejen jälkeen... Otin valot käyttöön ja da daa toinen softbox meni rikki kahdesta kohtaa toisella kokoamis kerralla. Katsoin jo ensi nostolla, että toinen boxi ei tule pitkässä jouksussa kestämään. Ja niin. Eihän se kestänyt... Ajattelin korjata boxin ja se nyt näyttää tältä.

Koska boxi todellakin näyttää siltä, ettei kamalan pitkäaikainen viritys tule olemaan, päätin pari viikkoa sitten soitella asiasta. Vaikka takuuta ei kankaalle varsinaisesti ole luvattiin minulle lähettää uusi kangas. No mitä minulle sitten lähetettiin... Kuva alla.


Tämä tosiaan tuli tänään... Mitä mä teen? Soitanko vai annanko olla?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti