sunnuntai 22. huhtikuuta 2012

PIENI ELE


Olen ollut hirveän laiska kirjottelija tällä viikolla. Tällä viikolla piti olla juhlapostauskin, kun 200 teksti julkaistaisi. No toisin kävi! Mitään kirjoittamisen arvoista ei ole tapahtunut ja ajatuksiakaan (joita haluaisin jakaa) ei juurikaan ole ollut... Mitäs se kertoo minusta?
Olin tänään koko päivän töissä. 11:30-21:15.. Itseasiassa vuoro ei ole ollenkaan niin paha mitä saattaa aluksi kuulostaa... Tietenkin tupla palkka tekee myös osansa, että päivän jaksaa paremmin.
Tänään sattui kutenkin extra kiva juttu. Toimipisteessämme on veikkaus ja silloin tällöin asiakkaat lupailevat proviikoita voitoistaan. Mitään ei koskaan kuitenkaan ole tullut... En sitten tiedä johtuuko asia voittamattomuudesta vai siitä että sanoilla ei ole nykypäivänä enää niin paljon merkitystä. Tänään kuitenkin tapahtui ihme ja minua koputettiin olalle.
Olen käyny tässä nyt monesti ja etsinyt sua, koska mulla olis sulle vähän rahaa!
Hyvä ettei minulla tippunut leuka ja toinen silmä. Nainen kertoi tarinan, että hän oli ostanut minulta arvan ja oli tuolloin luvannut, että jos jotain tulee niin voitossa olen kiinni sitten hän sanoi, että nyt hänen on aika maksaa velkansa. Kyseessä oli luontoarpa, josta hän oli voittonsa saanut. Arpa maksaa 3 euroa. Hän oli voittanut arvasta viisi euroa. Kolmella eurolla hän osti uuden arvan, euron piti itsellään ja minä sain euron. 20% siis voitosta! Ei huono saalis ollenkaan!

Vaikka kyse on tälläinen pieni ele, tulen minä muistamaan asiakkaan varmasti ikuisesti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti