maanantai 2. huhtikuuta 2012

ONKO KATKERUUTTA ILMASSA

Olen kohtalaisen useasti miettinyt blogissani eri ihmisten facebook käyttäytymistä. Olen taas kohdannut hyvin omituisen tapauksen. Kyse on entisestä opiskelukaveristani, jonka kanssa olen ollut ihan ok väleissä mielestäni aina. Ensimmäisien kevätaurinkon säteiden koskettaessa maata ja näin ollen kevätolon vallatessa mieleni aloin muistella vanhoja ja laittelin muutamalle entiselle opiskelukaverilleni kaverikutsut facebookissa. Eräs heistä oli T. Meillä on nyt kolme yhteistä ystävää ja kaikki yhteisiä opiskelukavereitamme. Joten jos hän on unohtanut minut luulisi jotain kelloja soivan siinä kohtaa, kun katsoisi yhteiset kaverimme. Kävin eilen katsomassa "ihan vaan piruuttani" onko hän poistanut pyyntöni. Yllätyksekseni huomasin, että hän oli kaksi tuntia asiaisemmin lisännyt kaksi uutta kaveria. Tässä kohdassa voisi ajatella, että hän olisi tarkka kavereistaan. Voi olla että niin onkin. Hän on lisännyt vaan lähimmät 799 kaveriaan kavereikseen...? Mietin syitä miksi T ei ole halunnut lisätä minua ja muistin vanhan jutun kouluajoilta. Voiko kymmenen vuodenkatkeruus olla näin syvää? Vanha asia liittyy ihmissuhteisiin ja olen edelleen sitä mieltä, ettei asiat olisi voineet mennä toisin. Ihmettelin myös sitä miksi T on ihmissuhdesopan toisen osapuolen kanssa kavereita. No kai se on totta, että hyväveli-järjestelmä toimii ikuisesti. Ne miehet, ne miehet...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti