tiistai 10. huhtikuuta 2012

MITEN NIIN IHMISSUHDEPELIÄ

Verottaja lähetti taas vuosittaisen lakanansa. Tälläkään kertaa ei ollut huono lakana. Takas tulee noin 600 euroa. En osaa vielä sanoa laitanko kaikki lahjoihin niinkuin yleensä vai repäisenkö ja ostan itselleni jotain...? Ehkä matkan?
Olen miettinnyt jo pitkään omaa "pelottavuuttani" olen ollut pian 5h kotona ja minulle on soitettu töistä jo neljä tai viisi kertaa. "Aloitanko uuden vihon, kun vanha loppuu", "Pitääkö mun jotain tehdä, kun kaljakuski kävi?"... Mun teki oikeesti mieli sanoa, että käytä päätäsi... Asiat, kun on aika loogisia itse tehtäväksi...
Rakastan paperille piirrettäviä ihmissuhdekaavioita... Taas on sellaiset kuviot meneillään, että oksat pois. Olen huomannut, että M on yrittänyt olla aivan toisella tavalla yhteydessä S:sään sen jäkeen, kun olen puhunut S:sän suhteesta minuun M:älle... En tiedä onko S huomannut saman asian, koska hän ei onnitellut M:ää hänen syntymäpäivänään vaikka olikin palloillut facebookin ihmeellisessä maailmassa. Tulee vähän mieleen rupesiko vanha suola janottamaan vai haluaisiko M tehdä itsensä tykö jotta S ottaisi häneen yhteyttä jotta M pääsisi minulle sanomaan, että se nyt on sellainen... En tiedä ja ajattelen aivan liikaa!

2 kommenttia:

  1. Anteeks, nyt on pakko kysyä, että kuinka vanha sä olet? En tiedä oletko jo kirjoittanut asiasta. Osa postauksesta vaikuttaa siltä, että olisit 16 vuotias ja osassa tuntuu, että olet vanhempi. Mielenkiinto vaan heräsi... Ei pahalla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen 28 vuotias. :D Tiedän, että saatan vaikuttaa tunneasioissa hyvinkin lapselliselta, mutta täytyy muistaa, ettei minun tekstejänikään kannata ihan kamalan kirjaimellisesti ottaa. Ja sitten taas toisaalta olen myös pelannut kovastikin ihmissuhdeshakkia (ollut nappula kuin myöskin pelaaja) ja enkä aina ihan tiedä onko uusi peli aloitettu. Siksi olen aika varovainen ja mietin kamalasti mitä toiset tekee ja miten se vaikuttaa kaikkeen... Se on vaan jääne vanhasta.
      Kiitos kuitenkin kommentista!

      Poista