sunnuntai 8. huhtikuuta 2012

KOSSUN VOIMALLA

Olen kamalan huonosti kirjoittanut nyt blogiani. Se on ehkä tuo kevät, kun ei osaa olla enää paikoillaan... Näin ollen aikaa koneellaistumiseenkaan ei kamalsti ole.

Eilen oli aivan järkky päivä. Mulla oli töitä ja sain itseasiassa jo aikaisempana iltana viestin, että Moi, mulla on polvi niin kipeä, etten pääse töihin... Tämä nyt oli taas se käsiongelmainen, joka on jo aikaisemminkin aiheuttanut ongelmia mun elämään oikein isolla kauhalla... Parasta oli, että osasin aavistaa jo se, ettei hän olisi tulossa töihin... Hän nimittäin aloitti jo tiistaina sen, että mulla on kurkku tosi kipee... Keskiviikkona sitten tuli lausahdus joka oli taas sellaista kuultavaa, että oksat pois... "Mulla ei oo enää kurkkukipee, mut kai se voi säteillä tohon polveen, ku se kipu on siirtyny siihen"... Voi hyvää päivää! Jotenkin surullista on, et hän kai luulee, että nämä selitykset ovat jopa uskottavia. Työkaveri vetäisi sitten kuuden päivän lomat. Ja voin kertoa, että eiliseen iltaan oli HIEMAN hankalaa saada työntekijää. Olin itse aamussa ja minun piti itse lähteä ystäväni syntymäpäiville... (Eikä oikein muutenkaan kiinnosta tuo lauantain kokopäivä)... No, puhelin kasvoi lähes korvaani ja sain kun sainkin kamalien kikkailuiden jälkeen vuoron täytettyä..
Lähdin sitten syntymäpäiville. Vein Millalle pullon kossua... (Se kun on meidän pienehkö läppä). Mutta naamioisin sen kukaksi... Eikös olekin hyvä naamiointi? :) Kävimme Millan kanssa katsomassa myös stand uppia taannoin ja ostin sen lipun syntymäpäivälahjaksi... Ei siis pelkällä kossun voimalla... :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti