lauantai 14. huhtikuuta 2012

60 FAKTAA MINUSTA

Tyypit tässä olis muutama fakta... Tehkääs perässä!
  1. Olen facebook addikti
  2. Se on ensimmäinen asia aamulla, jonka tarkistan.
  3. Teen sen aamuisin puhelimella,
  4. koska en ehdi tehdä aamuisin mitään muuta, kun pukemaan ja harjaamaan hampaat.
  5. Minulla on 80% ajasta eripari sukat,
  6. koska ärsyttävintä maailmassa on etsiä sukkien pareja.
  7. Siksi minulla on 90% sukista mustia.
  8. Vapaa päivinä en välttämättä pue kunnolla päälleni ollenkaan vaan saatan hiihdellä isossa t-paidassa ja villasukissa koko päivän.
  9. Pelkään yllätysvieraita
  10. Saatan aloittaa suursiivouksen ja lopettaa sen ensimmäisen kaapin jälkeen.
  11. Suutun mikäli en löydä tavaroitani.
  12. Saatan etsitä jotain täysin mitätöntä asiaa monta tuntia.
  13. Pahimmillaan ostan samanlaisen uuden tavaran mikäli vanhaa ei löydy.
  14. Yleensä kuitenkin tavara löytyy ennen ja jos ei minulla saattaa olla tavaroita sitten kaksi josta en kummastakaan luovu.
  15. Tänään tilasin uuden Rakkauden koukussa elokuvan, koska en löytänyt omistamaani elokuvaa.
  16. En olisi edes halunnut katsoa elokuvaa, mutta ahdistuin, koska en löytänyt sitä.
  17. Teen harvoin kokonaisia aterioita.
  18. Enkä ainakaan syö keittiössä.
  19. Vierastin keittiötäni pitkään muuttaessani tänne.
  20. Asuttuani noin viikon täällä heräsin keskellä yötä tarkistamaan onko minulla tiskikone... Ei ollut.
  21. Avatessani uunin "heittäydyn" aina uunista tulevaan höyryyn.
  22. Varaan aina ihan kamalasti aikaa kaikkeen,
  23. siksi minulla on kamalasti aikaa jolla en tee mitään.
  24. Olen aina tapaamisissa ajoissa ja
  25. vihaan jos joku myöhästyy.
  26. Mielestäni se on epäkunnioittavaa toista kohtaan ja
  27. jos myöhästymisestä ei ilmoita, odotan 5-10 min ja lähden pois.
  28. Rakastan paperille piirrettyjä ihmissuhdekaavioita.
  29. Mielestäni se selkeyttää asioita ja voi löytää jotain mitä ei ilman paperia löytäisi.
  30. Syön almanakan paperinkulmat, koska
  31. mielestäni on liian suuri vaiva kävellä toiseen huoneeseen ja heittää niin pieni paperinpala roskiin, koska se kuitenkin lentää lattialle ja sitten sitä saa noukkia lattialta.
  32. Saatan lähteä käymään jossain suuremmin ajattelematta asiaa.
  33. Vasta ajaessani mietin miltä näytän tai mitä minulla on päällä.
  34. joskus olen tullut kotiin vaihtamaan vaatteet.
  35. Tahtoisin olla sosiaalisempi, mutta
  36. tunnen, että 45% ihmisistä vie mun mehut ihan täysin ja toiset 45% ihmisistä on vaan niin tyhmiä tai heidän ympäristö on, etten jaksa katsella sitä. Pieni 10 % ihmisryhmä on niitä ihan mukavia tyyppejä, joita ei näe kamalan useasti, mutta joiden lähellä on helppo olla.
  37. Olen keventänyt kevään tullen musiikkimakuani.
  38. Haaveiden omasta yrityksestä ja todella toivon, että seuraavan vuoden sisään jotain myös tapahtuu!
  39. Olen parantumaton romantikko ja
  40. toivoisin, että minulle tapahtuisi jotain täysin odottamatonta.
  41. Olen malttamaton, jonka vuoksi
  42. olen todella huono pitämään yllätyksiä vihjailemattakaan niistä.
  43. Salaisuuksia osaan kyllä pitää.
  44. Olen miettinyt vakavissani, että alkaisin absolutistiksi
  45. En pidä alkoholista varsinaisesti
  46. enkä humalatilasta
  47. enkä 80% muidenkaan humalatilasta.
  48. Enkä pidä kahvistakaan varsinaisesti
  49. tupakan hajukin ällöttää.
  50. En ole raskaana.
  51. En usko, että tulen koskaan seurustelemaan vakavasti.
  52. Se ei johdu siitä, ettenkö haluaisi, vaan siitä etten usko, että elämällä olisi tarjota minulle parisuhdetta.
  53. Nautin yksinäisistä illoista.
  54. Jännitän muiden mielipiteitä kodistani.
  55. Joskus haluaisin vain kadota ja jättää kaikki taakseni, mutta
  56. elän ajatuksissani niin vahvasti menneessä,
  57. etten usko, että pystyisin koskaan niin tekemään.
  58. Inhoan eniten maailmassa sitä, että ollessani unen ja valveen rajamailla peukaloni ja etusormeni osuu yhteen.
  59. Se saattaa pilata jopa koko päivän.
  60. Pelkään kuolevani auto-onnettomuudessa

Haastan KAIKKI lukijat kertomaan itsestään 60 faktaa... Yritä kertoa asioita, joita ei ihan jokainen tietäisi silloin sitä on hauskempi lukea... :)

2 kommenttia:

  1. Siis mitä?! Syöt kalenterin kulmat?! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu ne pienet repästävät lärpäkkeet... En vaan voi sille mitään! :D Pahinta on, että tiedän muutaman muunkin tekevän sitä... Mutta kukaan ei siitä koskaan kuitenkaan puhu! :D

      Poista