sunnuntai 4. maaliskuuta 2012

LOUKKAAVIA PUHELUITA JA LIIAN VÄHÄN TILAA

Tajusinpahan juuri, että asuntoni on aivan liian pieni! (55m2) Koittaa tässä sitten harrastaa! Minulle on tulossa lapsi tänään 1v kuvalle ja onneton tauskakangas riittää siihen kyllä juuri, mutta aikuista tuossa ei kyllä kuvata... Toivottavasti saan luvan linkittää kuvan myös tänne. Ennen ja jälkeen hengessä...

Sain eilen mielenkiintoisen puhelun. Tätini soitti illalla. Hän on hieman erikoinen luonne enkä ole halunnut pitää häneen juurikaan yhteyksiä... En ollut kuullut, että hän soitti ja ajattelin tehdä taktisesti, että soitan hänelle, kun olemme tulossa pois sieltä helsingistä ja olimme kahvilla puolimatkassa. Ajattelin, että jos olen kotona niin joudun puhumaan hänen kanssaan silloin pidempään. Hän on yrittänyt kylvää riitaa sukulaisien välille, mutta jostain syystä minä olen saanut toistaiseksi olla aika rauhassa ja jos on jotain pieniä juttuja joskus ollut niin olen kuitannut sen aina "T:n jutuilla"... En ole halunnut puida asiaa enkä varsinaisesti ottaa edes kantaa henkilöön aikaisemmin... Eilen kuitenkin ylitettiin minun hermokynnykseni. Olen tehnyt elämässäni tiettyjä valintoja. Aina valinnat eivät ole menneet ihan nappiin mutta osasta olen erittäin tyytyväinen. On tullut ehkä tätäkin blogia lukiessa selväksi, että en ole ihan täysin onnistunut koskaan ihmissuhteissani. Siksi tälläkin hetkellä olen taas sinkku. Olen joskus myös päättänyt, etten tuo sukujuhliin tai vaan muuten kahvittelemaan ketään josta en ole "täysin varma". En siis halua esitellä monimutkaisia epäonnistuneita parisuhteitani, koska en halua joutua siihen voivottelu tilanteeseen, että: "Mitä teille oikein tapahtui, kun se oli niin kiva mieskin". Eroon on aina joku syy enkä minäkään eroista nauti! Olen 28 vuotta enkä ole tuonut kyseiselle tädille ketään koskaan näytille! Nyt asia on käännetty niin, että minä olen lesbo... Sukulaisilta kuulemma kuultu. Vaikka tiedän, ettei tämä voi missään nimessä olla totta, että sukulaisten kanssa olisi asiasta juttua ollut niin silti asia loukkasi minua. Tapa millä asiaa kaiveltiin oli inhoittava. Järkytyin suoraan sanottuna kysymyksestä niin suuresti, etten edes vastannut aluksi kysymykseen. Tämän jälkeen asiaa todellakin ruettiin tivaamaan. Todella raivostuttavaa! Ihan tiedoksi, että olen nainen ja pidän miehistä... Ihan siis perus setti...

2 kommenttia:

  1. No, just joo! Paljon kuuluu täti T:lle !!! Ja toisekseen mitä väliä vaikka tykkäiskin tytöistä tai vaikka molemmista sukupuolista! Anna mennä vaan toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos :)

    VastaaPoista
  2. No joo. Mietinpähän vaan, että millasia kuvioita se siellä taas pyörittää. Ehkä mua loukkas enemmän tapa millä asiaa tivattiin, kun itse asia. Jokainenhan saa olla mitä on... :)

    VastaaPoista