sunnuntai 11. maaliskuuta 2012

KOLME VIILIÄ MYÖHEMMIN

Olin pitkän päivän töissä tänään, joten mitään kamalan ihmeellistä kirjoitettavaa ei ole. Värjäsin myös tukkani (mustaahan sen olla pitää). Samalla värjäsin myös kylpyhuoneen seinät ja lattian ja kaapin mustilla pilkuilla. Jee jee. Istuessani muovipussi päässä tietokoneen kanssa kylpyammeessa (joka jo itsessään on varmasti huvittava näky) ja stalkkasin taas facebookissa ihmisiä. No joo joo stalkkasin S:sää... S ja K olivat tehneet taannoin autovideon (joka kiinnostaa yhtälailla, kun kymmenen kiloa kiviä). Vaikka videossa ei näy ihmisiä niin puheet kuuluu selvästi. Olen aivan varma, että S käytti eilen tavatessamme "mies ääntä". Samaan aikaan mietin mitä ihmettä olin K:ssa koskaan nähnyt? Sen on pakko olla joku aivopieru! Tein S:sälle myös pienen syötin katsoakseni, sen fiiliksiä... Ja nielasihan se sen. Koukkuineen päivineen! Ärsyttää, koska olen enemmän sekaisin ja samalla olen aivan fiiliksissä. Jos minulle olisi muutama vuosi sitten sanottu, että ajattelen keskellä yötä S:sää niin olisin varmaan soittanut valkotakit. Veikkaan, että se olisi ollut myös sama ihminen joka olisi ennustanut, mun kymmenen vuoden kasvissyönnin... Niin uskomattomia tarinoita ovat molemmat. (Huomaan taas huokailevani).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti