tiistai 19. heinäkuuta 2011

Pikkasen pilalle mennyt pannukakku


Viimeisen lomapäivän ahdistus painaa... Huomenna pitäisi mennä töihin. Asia tuli jopa uneeni jossa työpaikkani oli muuttunut Kipa-kirjakaupaksi ja kaikkien mielestä se oli vaan hauska juttu, koska nyt kaiken maailman hullut eivät tulisi sotkemaan arkea. Juu tuokin on totta, mutta eniten minua huolesututti eräs asiakas jota tuskin enää tulisin näkemään. Toisaaltaan onneksi se oli vaan uni, mutta toisaalta HALUAN UUDEN TYÖPAIKAN ja tänään on se pävä jolloin ajan sitä etsimään. Tuössäni ei sinällään ole mitään vikaa. Olen vain kyllästynyt. Viidessä vuodessa paikat kun alkaa tulla tutuiksi. Olen 27-vuotias ja olen ollut jo viisi vuotta samassa työpaikassa. Tuntuu hassulle.

Viimeisenä lomapäivänä tulee myös mietittyä mitä lomalla on tullut tehtyä. No aloitin loman jo päivää liian aikaisin. Lähdin mökille juhlimaan serkkuni 30-vuotis syntymäpäiviä. Tulin maananitaina takaisin ja vaihdoin autoon tuulilasin ja viimeistelin valokuvanäyttelyäni. Keskiviikkona lähdettiin juhlimaan juhannusta ja tulimme sunnuntaina takaisin. Olin maanantain kotona ja lähdin tiistaina takaisin mökille. Tulin sunnuntaina takaisin ja... niin olen vain lomaillut. Aika on mennyt todella nopeasti. Olen käynyt erilaisissa paikoissa ja ensimmäistä kertaa elämässäni todellakin vain nauttinut lomasta. Täytin muuten lomalla 10 000 päivääkin. Mutta täytyy sanoa, että on ollut yksi parhaista lomista ikinä. Varsinkin jos vertaa viime vuoden lomaan josta sairastin melkein kolme viikkoa.

Mutta nyt. Vapise uusi elämä ja mol.fi täältä tullaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti