perjantai 22. heinäkuuta 2011

Ollakko vai eikö olla?

Näin tänään taas Mr. P:n sattumalta. Tilanne on hänen kanssaan se, että vaikka meillä ei varsinaisesti mitään välillämme olekaan niin silti tietyt asiat viittaa joka kerta tavatessamme siihen, että jotain voisi olla. Koska teksti näyttää ja kuulostaa vähintäänkin typerälle kerron hieman taustoja. Kyseinen mies on tietyllä tapaa hyvän päivän tuttuni. Olin useasti aikaisemmin katsonut häntä "sillä silmällä" ja jotenkin minulla oli ajatus, että tilanne saattaisi olla molemminpuolinen. Noin vuosi sitten kyseinen mies käveli aamuvarhaisella (kännissä) työpaikalleni, nappasi minut kainaloonsa ja selitti miten ensinnäkin olen hyvä työssäni: "EI" (tässä kohtaa hän nosti sormen pystyyn) "Sä olen yks parhaista naisista, jonka mä olen koskaan tavannu". Okei. Tilanne muuttui omituiseksi, koska ensinnäkin hän oli jonkun naisen kanssa siinä tilanteessa, koska välillämme oli jonkinlaista kemiaa havaittavissa ja ensimmäistä kertaa tiesin, että se saattaisi olla molemminpuolista ja mitä hemmettiä? Mitä se nainen teki siinä vieressä? :D Olin täysin valmista kauraa lähtemään mukaan, mutta sen esti työ ja ai niin.. Se toinen nainen... Tämän jälkeen tuli tietenkin taas seuraavakerta. Miestä hieman hävetti, mutta "pysyi suoraselkäisesti sanojensa takana". Olimme heittäneet jonkin tasoista läppää aikasemmin, mutta edeltävän tapauksen takia tämä hieman jäi. En muista mistä tilanne lähti sitten uudelleen liikkeelle ja leukamme alkoi taas lonksuttaa... Samalla hän alkoi alleviivaamaan sinkkuuttan. Tilanne kävi jossain veiheessa jo sellaiseksi, että oikeasti odotin, että mies "olisi saanut jotain aikaiseksi". Näin ei kuitenkaan käynyt ja päätin ottaa itse askeleen eteenpäin. Tiesin, että mies laulaa bändissä ja kerran kaupungissamme oli keikka minuahan ei pidätellyt mikään. Jännitin kamalasti, kunnes mietin, että tuskin hän minua yleisöstä bongaa. Päästäksemme keikkapaikalle piti kävellä rappuset ylös ja da daa. Mies seisoi siinä rappusten yläpäässä. Hän näytti yllättyneeltä, mutta iloiselta. Itseasiassa hän omisti minulle yhden biisinkin... Mutta ei. Tilanne ei mennyt eteenpäin. Aikaa kului taas ja tavallaan rupesin taas odottamaan, että jotain oikeaa tapahtuisi. Mutta ei. En jaksa nyt kirjoittaa mitä kaikkea meille on vuodessa tapahtunut, koska mitäänhän ei ole tapahtunut... Mutta tulen varmasti avaamaan niitä jossain vaiheessa.

No nyt tilanne on mennyt... Ehkä.. Johonkin suuntaan. Jäin juhannusviikolla lomalle ja sitä ennen kyseinen mies oli merkinnyt facebookiin parisuhdetilanteeseen parisuhteessa. Myönnettäköön, että olin tilanteesta aika järkyttynyt ja surullinen. Nyt olen kuitenkin ruennut taas miettimään pitääkö suhdepäivtys paikkaansa ja jos ei niin miksi hän on niin sen sitten laittanut? Voiko kyse olla laulamisesta? Onko hän vain kyllästynyt "alaks oleen"-viesteihin? Kysymykseni heräsi, koska kävin katsomassa miehen my space sivuja joissa hän käy kuitenkin suhteellisen useasti ja siellä hän kertoo olevansa edelleen sinkku. Olen myös miettinyt sitä, että hänen suhtautumisensa minuun ei ole millään tavalla muuttunut. Asioilla, kun tuppaa olemaan kaksi puolta. Tiedän, että mies valehtelee. Joko facessa tai my spacessa... Joko kaikille tai tyttöystävälleen... Mutta MIKSI? Tämä kysymys kalvaa vaan mieltäni. Minulla ei ole my space sivuja joten en tiedä mitan ne toimii. Toisaaltaan facepäivityksestä on jo aikaa... Miksi hän ei päivitää samaa tietoa my spaceen? Hän kun on kuitenkin käynyt sivuilla useampaan kertaan (viimeksi eilen).

Näin pitkään myös oma selkärankani kesti. Eilen mietin miestä viimeksi ja mietin samalla, että minun on pakko unohtaa. Paristakin syystä. Jos mr. P on todellakin parisuhteessa en halua laittaa puita hänen rattaisiin ja toisaaltaan mr. V on kuitenkin edelleen olemassa vaikkakin viettä nyt jostain syystä hiljaiseloa... Palaan aiheeseen kun palattavaa on.

Mulla ei oo taaskaan mitään aiheeseen liittyvää kuvaa... Joten laitanpa aiheettoman kuvan... :D
Ehkä tämä kuva nyt pikkaisen liittykin asiaan... Symboolisella tasolla.. Uppoaako mr.P:n ja minun laiva vai nostetaanko se sittenkin vielä ylös?
Ja muistetaan taas ettei kuvia saa käyttää tai ladata ilman lupaa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti