keskiviikko 27. heinäkuuta 2011

Kaviaariako?

Mikä se on? Rakastan kaikkia asioita jotka eivät ole sitä miltä näyttää. Minulla on esimerkiksi kengän mallinen kakkulapio, kukasen näkönen tiskiharja ja ruiskun mallinen kynä. Kerran istuessmme keittiössä muutaman ystäväni kanssa eräs heistä kysyi, mikä toi vaahtosammuttimen näkönen juttu on? Olisko vaahtosammutin? Kodissani ei siis kaikki ole miltä näyttää ja ystäväni ovat jo sen oppineet... Palataan siis siihen, mitä kädessäni on. No kananmuna, tottakai. :) Ostin taannoin ebystä munamuotteja. Miksi? No, koska se on hauskaa ja ennen kaikkea tarpeetonta! (Itseasiassa teen aika paljon ostoksia ebayssä ja palataan niihin sitten taas myöhemmin.) Omistan kalamuotin, nallemuotin ja automuotin. Jokaiselle siis jotain. :) Ja koska olen lakto-ovo-vegetaristi niin nythän mä syön kalaa. Munamuotilla tehdyt munat saa mulla ainakin hymyn huulille joka kerta. Se piristää esimerkiksi salaattia kummasti. Ja koska nämä tuotteet eivät ole Suomessa vielä kovin yleisiä niin on mukava päästä yllättämään ystäviä. Mikä tää on? Onks se syötävää? On se, paa suuhus vaa! Alle laiton vielä videon sitä miten muotteja käytetään. Nyt siis kalamunaa (kaviaaria?) ja raejuustoa (normaalinnäköisenä).



Ajattelin ensin etten kirjota asiasta, mutta asia on mielestäni niin hauska, että ehkä jaan sen nyt tänne. Tai no osan sitä. Se että olen kaupassa töissä tuo monenlaisia hyvänpäivän tuttuja. Tänään päästiin asian kanssa kuitenkin ihan uudelle tasolle. Olin menossa kaymään keskustassa pikaisesti ja jätinkin autoni työpaikalleni. Siinä sitten parin korttelin päästä minua pyöräili vastaan eräs kohtalaisen tunnettu näyttelijä (en voi sanoa nimeä, koska työsopimukseni kieltää sen). Hän moikkasi minua niinkuin parempaakin tuttua. Siis ihan käden kanssa! Moikkasin takaisin ja jatkoimme molemmat matkaamme. Tässä huomaa kuinka elämä heittelee. Mietin vain mielessäni, että: Voi ku säkin tietäisit, kuinka paljon mä olen sua kuolannu! :D

Jotes pannaan tänne taas päivän biisi. Richard Cheese. Kannattaa tutustua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti